onsdag 11. mars 2009

Tor Arild sin "Tropical Sunrise"



Har alltid lurt på hvordan man kan nyte en god drink, hvis man er av en person som bruker sugerør? begynner man nederst? eller midten? eller toppen av en drink? eller skal man rett og slett begynne nederst og dra sugerøret til toppen for å evt. få med seg alle smaks kombinasjonen som finnes fordelt i glasset? hmmm...Hvis man ikke er sugerør avhengig så vil man kun ha et valg, og det er å begynne på toppen og drikke seg nedover, dette høres mer logisk ut for meg, men hvem vet...kanskje jeg tar feil???

Vel... denne drinken kunne jeg personlig sette pris på, og Tor Arild kunne stolt selge to "Tropical Sunrise" den kvelden.
Jeg er ikke en person som bruker sugerør, men gjorde det denne gangen for å få med bunnen først. drinken "Tropical Sunrise" begynner som en god, noe søt smak og deretter til det litt syrlige på midten og frem til toppen av drinken. Jeg personlig er glad i syrlige drinker, derfor var det logisk for meg å ødelegge drinken, ved å tilsette lime på toppen. det var også en slags avsluttning for å dumpe sugerøret.

dette er en drink som jeg definitivt kan sette pengene mine på igjen, en kveld på Rica Hammerfest!

"SANTI" (god helse, på Koreansk)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar